Coronavirus

Geachte KNIPZ-klant,

Zoals 14 december bekend is gemaakt dienen de kappers nog wat langer te stoppen met hun passie.
Helaas mogen alle kappers geen klanten meer behandelen, dit vinden wij natuurlijk erg jammer, maar hebben begrip voor de situatie en de daarbij genomen maatregelen, hopelijk heeft u dit ook? De boete is voor de klant € 400,- en voor de kapper €4000,-
Zoals het er nu uitziet horen we 2 februari wanneer we mogen gaan weer starten, de agenda is dan de dag erna beschikbaar om de afspraak online in te plannen via www.knipz.nl
Wij hopen u natuurlijk dan ook weer te zien; in 4 weken groeit het haar 1 – 1,5 cm. Dus dat valt best mee, we begrijpen echter dat er veel klanten met hun uitgroei zitten, daar voor zijn er 3 opties:
– Er is uitgroei poeder beschikbaar, deze geeft niet af en is na een wasbeurt uit het haar, het is gemakkelijk aan te brengen en loopt niet uit in de regen, deze kost € 24,75
– Een kleurconditioner om de kleur op te frissen, deze kost € 19,95
– Wij kunnen wel verf verkopen, maar omdat deze bij ons in bussen zit en voor iedere klant zeker 2 -4 tinten gebruikt word om de goede kleuring te bereiken, dient u dit wel binnen 1 uur op te zetten, dit kost € 30,00, ook de punten van een opfrissing voorzien dan kost dit € 45,00 (deze flesjes en busjes dient u wel terug te brengen.

De prepaid kaarten blijven langer geldig.

∙PRODUCT NODIG? Laat het ons weten en we maken een afspraak voor het ophalen.

Mocht je hier gebruik van willen maken kun je dit laten weten op:
Facebook: https://www.facebook.com/KNIPZWerkendam/
Instagram: https://www.instagram.com/knipz/?hl=nl
Email: info@knipz.nl
Telefonisch: 0183509590
Bestellingen voor Eleven kun je ook rechtstreeks maken: https://shop.elevenaustralia.nl/?click_id=knipzwerkendam

Heeft u vragen stel ze gerust.

Let op elkaar, sterkte en hopelijk tot snel.
Het KNIPZ-team.